Zayıflatan,Yağ Yakan ve Göbek Eriten Limonlu Yoğurt Kürü

 

 

Hayırlı Akşamlar Dostlar

Malesef izinde aldığım kilolardan dolayı hiç mutlu değilim.Kilolarım sağlığımıda etkilemeye başlayınca hemen Diyet yapmaya karar verdim :)))


Yaptığım diyetler ile gayet güzel kilolar veriyorum ama malesef korumaya almadan tekrardan izine gidince verdiklerimi geri alıyorum.Diyet yapanlar ideal kilolarına gelseler bile en az 2 sene kilosunu koruması lazımki tekrardan verilen kiloları geri almasın.

İnşaallah bu sefer verdiklerimi geri almam :))

Instagram hesabımdan çok sorular geliyor neler yapıyorum ve yapıcam diye.O yüzden siteme önemli olan yağ yakıcı kürleri eklemek istiyorumki burdan sizlere cevap verebileyim yoksa sayfalarımda paylasım yaptıkça yok oluyor yaptığım kürler :))

Sizlere suanki fotomu paylaşıyorum Arkadaşlar.Zayıfladıkça yine fotolar aticam.Hem sizi hem kendimi motive etmek amaçlı paylaşımlarda yapıcam burda İnşaallah.Instagram hesabımı takibe alırsanız sevinirim.Orda günlük daha detaylı paylaşımlar yapıyorum cünkü.

Neler yapacağımı ilerleyen günlerde buraya yazıcam Arkadaşlar.Hatta fotolarını çekip yine buraya yükleyeceğim.Ama suan yapıp tükettiğim Yoğurt Kürünün faydalarını sizlere yazmak istiyorum.Sayfamdaki bir çok kadın Arkadaşımız yaptığını ve acayip memnun kaldığını yazınca bende yapmaya karar verdim :)))

 

 

82 kilo ile Diyete başlıyorum Arkadaşlar

 

Ölçülerim

Göğüs : 101

Bel : 91

Göbek : 103

Basen : 108

 

KİLO : 82

 

İnşaallah benimle birlikte Diyete başlayanlar istediğimiz ideal kilomuza ulaşırız Arkadaşlar 🙂

 

Zayıflatan,Yağ Yakan ve Göbek Eriten Limonlu Yoğurt Kürü

 

 

Göbek Eriten Mucize: Limonlu Yoğurt Kürü

Göbek kısmındaki gereksiz ve aşırı fazla kilolarınızdan bir türlü kurtulmayı başaramıyorsanız Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun bizzat hazırladığı yoğurt ve limon kürü olan göbek eritme kürü mucizesini mutlaka denemelisiniz.

Yoğurt Limon Pul Biber Kuru ile Zayıflama

Limonlu yoğurt kürünü yapmaya başlamadan evvel aklınızda bulunması gereken minimum 2 hafta boşunca kesintisiz olarak devam etmeniz gerektiğidir. 1 ile 2 gün arası denedikten sonra faydası olmadığı düşüncesine kapılıp yarım bırakmayın. Rahat ve pratik bir şekilde hazırlayabileceğiniz Yoğurtlu Limon Kürü tarifi ile göbek bölgenizdeki aşırı fazla yağlardan kolay bir şekilde kurtulacaksınız…

Limon Yoğurt Kuru Malzemeler:

  • 3 Yemek kaşığı (az yağlı olmasına dikkat edin) yoğurt
  • 2 yemek kaşığı limon suyu
  • 1 tatlı kaşığı kadar pul biber

Yukarıda yazdığımız malzemelerden olan yarım 2 yemek kaşığı limonun suyunu, yoğurdu ve pul biberi belirtilen ölçülere sadık kalarak yeteri kadar büyüklükte bir kâsenin içerisinde iyice karıştırınız.

UYGULANIŞI:

Gece yatağa yatmadan yaklaşık yarım saat önce hazırladığınız karışımı yiyiniz. Minimum 2 hafta süresince kesintisiz olarak karışımı yemeyi sürdürün. 2 Hafta sonunda vücudunuzdaki değişimi gözle göreceksiniz.

Kışın soğuklarda ve hareketsiz günlerde çoğunlukla istem dışı aldığınız fazla kilolarınızı Yoğurt Kürü sayesinde kolaylıkla vücudunuzdan atabileceksiniz Yaz mevsiminin artık hızla yaklaştığı bu günlerde elinizi çabuk tutmanızı öneririz.
Yoğurt Limon Kürü Yaparken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

+ Hareket Miktarınızı Çoğaltın: Bilmelisiniz ki hareketsiz bir yaşam tarzı içinde bulunan birinin kilo vermesi neredeyse imkansızdır. Bu sebeple yoğurt limon kuru karışımını uyguladığınızda bunun yanı sıra günlük hareket seviyenizi arttırmanız gerekmektedir. Gün içerisinde 30 dakikalık yürüyüş yapın, eğer evden dışarı çıkma imkanınız yoksa günlük ev temizliği gibi efor sarf edebilececiğiniz işler edinin.
+ Bağırsaklarınızı Hareketlendirin: Egzersizin en makbul olanı bağırsak çalıştırıcısıdır diyebiliriz. Eğer bağırsak hareketleriniz yavaşsa, kadın ne der olarak önerimiz sabahları aç karına bir det kuru kayısı yemenizdir. Diğer yandan günde bir veya iki adet keçiboynuzu yemeniz bağırsak ve sindirim sisteminize oldukça faydalı etkiler yaratacaktır. Bağırsak sisteminiz tıkalıysa, tıkalı olan bağırsakları temizleyerek bir miktar zayıflamanız dahi mümkündür. Bu işlemleri yaparken yeterli miktarda şu almayı da unutmayın. ( Günde yaklaşık 1,5 litre kadar ) Tüm bunların yanında yoğurt limon karışımı bağırsak hareketlerinizi düzenlemeye de faydalı olacaktır.

+ Yoğurt Kürü ile zayıflama sürecinde sizlere diğer bir tavsiyemiz tuzu, beyaz şeker, beyaz ekmek ve rafine un ürünlerini ( makarna dahil ), hamur işi tatlıları, kızartma ürünlerini ve hazır gıda ürünleri ile rafine et ürünlerini mümkün olduğunca tüketmemeniz. Bu gıdalar yerine bol yeşillikler, sebze ve temiz et ürünleri, balık, kuru meyveler, tuzsuz her tür çerez tüketebilirsiniz. Bu önerilerimizi dikkat ederseniz, bir ay gibi kısa bir zamanda başta iç organlarınızda yaşanan iyi yönde değişim cildinize yansıyacak, bir yandan kilo verirken bir yandan ışıl ışıl bir cilde sahip olacaksınız.

Limonlu Yoğurt Kürü Yapanlar

Yoğurt Limon Pul biber karışımını yapanlar ve bu şekilde zayıflayan yada fazla kilolarından kurtulduğunu düşünen değerli Leyla ile Yemek Saati okurlarının yorumlarını bekliyoruz. Diğer yandan kafanıza takılan sorularınız varsa lütfen sormaktan çekinmeyiniz. Sizlerin sorularını cevaplamaktan mutluluk duyarız. Sağlıcakla kalın…

Zayıflatan,Yağ Yakan ve Göbek Eriten Limonlu Yoğurt Kürü

Yogurt kürü Tarifi

Yogurt kürü Tarifi 1


Yogurt kürü Tarifi 2

Yogurt kürü Tarifi 3

 

 

 

4 YORUMLAR

  1. Leyla hanim instagram hesabinizdanda burdan bi kac kez sordm ama cevap vermednz yardimci olursaniz sevinirm yogurt kuru uygulamaniza basladm 2 hafta olucak bi kac gun sonra iki hafta sonrasinda arami vericez devammi edicez ne kdr daha uygulayalm ise yaramasi icin

  2. Merhaba ben uc gundur yapiyorum. Ayni anda yediklerimede dikkat ediyom. Ogrenmek istedigim bir sey var. Yogurdu dedikten sonra yatiyorum gece uyaniyorum beni cok aciktiriyo. Sizdede oluyormu. 3 gundur zor dayaniyorum. Aslinda yediklerimde yeterli.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here